The Fooo Noveller!

Här kan du läsa noveller om The Fooo

A Real Friend (Del 4)

Kategori: Allmänt

Jag ber verkligen 1000 ggr om ursäkt för att jag inte har skrivit ngt kapitel på typ 3 veckor, men jag har verkligen inte harft tid. Men nu kommer del 4.
Förra delen:
 
Jag slängde iväg kniven så att den satte sig i hans hjärta. Jag blev helt skräckslagen när jag såg att han föll till marken. Jag sprang ut igen. Nu var jag tvungen att komma bort från staden. Ingen fick någonsin se mig mer. Aldrig mer...
_________________________________________________________________________________________
 
Emma´s perspektiv
 
Jag sprang så långt benen orkade bära. Sen satte jag mig i ett dike och pausade. Jag andades tungt. Jag var helt slut. Jag gick sakta mot en resturang. Om jag hade tur kunde jag kanske tigga lite och få ngt. Jag gick in och satte mig vid bänken. 
- Ursäkta, skulle jag kunna få lite mat, sa jag. 
- Vad vill du ha?, frågade han.
- Överraska mig, sa jag. Han log och gick in i köket och kom senare ut med en stor tallrik sallad. 
- Nyttig mat till en nyttig kropp, sa han och log. Jag tittade konstigt på honom. Han log och sträckte fram handen.
- Ja juste.... Jag har inga pengar, sa jag.
- Då får du betala på annat sätt, sa han.
- Jag tänker inte diska, sa jag. Han skrattade.
- Det hade jag inte tänkt, sa han. Hans svettiga hand tog tag i min och han drog med mig in på toaletten och låste dörren. Jag förstod vad han ville.
- Fan vad sexig du är, sa han och tittade på mig. Jag kände en obehaglig känsla. Hans hand på insidan av mitt lår. Han kom närmre och lyfte upp mitt huvud. Jag tittade på honom och såg en skallig rälig gubbe. Han tryckte sina läppar mot mina men jag bakade undan.
- Du gör det bara värre för dig själv, sa han och tog tag om min midja och drog mig intill sig. Jag svalde. Han kysste mig igen. Denna gången hann jag inte backa undan innan han tryckte upp mig mot väggen. Jag blev riktigt rädd och försökte ta mig loss men han höll fast mig. Hans hand gled ner på min rumopa och han var påväg att knäppa upp mina byxor men jag slog till honom i baksidan av huvudet. Han släppte taget och jag sprang ut från resturangen i full fart. Jag sprang in i en gränd.....
_________________________________________________________________________________________
 
lite kort men hinner inte längre. Vad tyckte ni om detta kapitlet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: